Friday, December 17, 2010

Perasaan Ini

Hari t0k ku rasa cam lain jak asa..Lain cam nie..Lain macam ya lah..Aku sik tauk la..Mungkin perasaan aku jak..Pers0alan lam 0tak ku nekt0k..

MASIH ADAKAH ORANG BERKAWAN NGN KITA SEIKHLAS HATI?
MASIH ADAKAH PERSAHABATAN KEKAL ABADI?
WUJUD KA SAHABAT SEJATI?

Aku pun sik pasti..Yang pasti..Aku kawan ngn smua 0wank tanpa terpk utk mengambil kesempatan or wat..Apa yang ku buat, apa yang ku berik, segala-galanya ikhlas dari hati...Aku sik pernah pk untuk menerima segala pembalasan..Aku mintak 0wank balas budi 0r wat..Aku sik mintak lain..Juz appreciate aku jak..Tp ku rasa..Owank sik pernah hargai aku..Bila ku t0long, bukan main gik 0wank suka..Bila aku dh sik mampu t0long..Mula lah 0wank mengata..Aku sedar ba..Aku sik macam aku d0l0k..Sentiasa ada..Duit, keperluan n segala2 nya..Smua aku ada..tp nekt0k..Aku tgh sikda..Gik pun aku tengah berusaha mencari jalan kehidupan aku...Aku nang susah nekt0k..I HAVE N0THING.. Insya ALLAH suatu ari kelak maybe aku setaraf ngn tak0wank..Maybe date time...beduyuk2 0wank m0k rapat ngn aku kali..Dari sik rapat terus rapat..Kt sik tauk..Yang tauk ALLAH S.W.T...Allah maha adil dan maha kuasa..Ku percaya dengan hikmah Nya..Hanya ALLAH jak mengetahui isi hati aku t0k..Apa yg ku mampu, ku mintak maaf dengan perilaku aku selamak t0k..sama ada menyenangkan atau menjengkelkan...Hidup dalam dunia t0k sik lamak..cbb aku percayak kejadian dalam dunia t0k smua ada hikmah..Aku pun percayak juak..Sik smua 0wank lam dunia t0k suka ngn kt..n sik smua 0wank bencik ngn kt..S0, hargailah 0wank n0k suka ngn kt supaya sik bencik kt n dekatilah 0wank n0k bencik ngn ktk supaya suka ngn kt..Aku h0pe, diri aku t0k sentiasa menyenangkan 0wank..Aku sik m0k 0wank terasa hati ngn aku..Dan aku sedar, aku memiliki kekurangan diri..Aku mintak maaf mun ku ada terkasar apa2 ngn SEMUA yang berkenaan...Aku sayang smua yg pernah mengenali aku...

0 Budak Hitam: