Saturday, December 18, 2010

Pembikinan Blog

Fuh, Rajin aku m0lah bl0g pa smua..Chewah..Rajin juak ku bertukar wajah bl0g ku..Ceh..D0lok rajin la ku...B0leh katakan sentiasa bertuka wajah..Sakit d0h palak baca HTML...Fuh, blajar ckit benda ya..Faham sendiri..Dan carik sendiri..Nak mintak ngn 0wank..Malulah..Uj0ng2 d an0k 0wank indah i t0k klak..Hehe..A0k..berbalit ngn m0lah bl0g tek..A0k d0lok rajin lalu2 bah ku update bl0g...sentiasa bertukar wajah..Pas ya paling lamak ku pakei yang ada 3 c0loums ya...Warna hitam..Ad0i2...lamak ku makei page ya eh..Tetiba lah pulak tangan t0k tetiba rajin mengupdate...Dengan skali gus Tukar Bl0g ku ke wajah baru...Apa macam..Ok sik..Hehe..H0pe like it...Simple jak..Sik terlalu 0ver..Hehe..Crita punya crita pasal bl0g t0k..Aku teringat ngn sigek crita t0k..Fuh..Kesian..Tok kes tmpt kerja ku lamak la..Hehe..Jahat na juak aku...Kan kita p0lah bl0g t0k, mun kt tuka2 Html nya mesti save dalam satu barang t0k..Then aku tek terdelete smua benda...Habis hancur bl0g ya..Tub2 aku d katakan sab0taj..Kejut aku..Time ya aku nak benti kerja juak..File2 dalam data ku smua ku buang..Cbb benda sik penting...Tiba2 0wank madah ku sab0taj...Padahal aku yang bersusah payah m0lah Bl0g ya...Pulang ke aku gik d c0p sab0taj..Kejam2..Kejam sungguh..haha..Wat ever lah..Benda dh berlalu...Tp bl0g ku p0lah time ya..Nang mendapat sambutan..Sik sangka ku..Alhamdulillah..Berkat tangan t0k yang menghasilkan bl0g ya..Hehe..Lepas ya nya suw0h aku m0lah website..Fuh..Website, aku sikda blaja aih..Pegang buku nya pun ku sik da...Website t0k ada c0mplicated ckit...Kenak p0lah HTML pa smua..Ad0i..Sakit kerja ya..Mun sikda blaja m0lah..P0lah bl0g n edit HTML dh sakit palak...Nang dh heng arum bulak..Ya bagi 0wank sik blaja...Owank n0k blaja...Erm..benda simple jak ya...Simple ilak2...Tok aku sikda blaja..Pandei2 kedirik..Nang sakit la nak m0lah..Pelik..Ad0i2...Lepas ya, ya sigek kes..Kes sigek gik..Ad0i2...Aku tauk la bl0g t0k sik standart...Tp dari bl0g la kt dpt hasilkan website n0k chantek...Aku rasa cam terhina n sik d hargai jak..Nya tek bukan main gik nyuw0h ku p0lah bl0g pakei TUT...tp, sik d endahkan..Ad0i2..Sik paham ku ba..Atleast terima kasih ba..Sbb m0k t0long m0lah..T0k sikda...Tp pasal WEB bukan main gik nyuw0h aku..Dh ku padah ku nng sik pandei..Aku sikda blaja benda ya..Perlu kan berulang kali madah ngn aku..Benda ya dh menjadi satu bebanan ngn aku..Ad0i2...Sik paham ku...Nang sik abis la crita pasal bl0g t0k...Brapa banyak dh bl0g d edit aku..Ish2..Rajin juak ku ngadap k0mputer n susun HTML mcm 0wank gila...Tp puas ati mun liat nya chantek n tersusun rapi..Cuma aku sik berpeluang m0k blaja k0mputer...Mun blaja m0lah 0r bina website sendiri...nang ku puas ati...Ya lah kerja aku..Biasa aku, akan puas ati bila ngga hasil aku p0lah tek cam menepati citarasa ku..Hehe..Insya ALLAH, mun da rezeki..Memang ku m0k blaja..Bez ba benda t0k..Otak m0k peka lah...Hehe..Ter0ver ku t0k eh...Hehe..Bez ser0n0k..Klak mun ada idea baru gik..Ku tuka bl0g ku balit k..Ya pun mun ku rajin..hehe...

0 Budak Hitam: