Friday, December 17, 2010

Menu Tengahari

Fuh, menu tengahari t0k nang menguji tahap keimanan nafsu makan saya...Ikan kemb0ng tun0k dengan r0jak kangk0ng...Nyum2...Sedap eh...Ya ALLAH...K0ntr0l pun tidak guna...sebab saya tidak mahu kurus...saya mahu berisi...S0 saya makin berisi...:p Makan dan terus makan...Makin berisi ka saya...Owank cakap masih macam biasa...Ini tidak adil...Hehhehe...

Sedap eh...Nang layan la..Cecah gik ngn sambal kicap....Ya Allah..Nang layan...Tuhan jak tauk betapa layan nya makan ikan kemb0ng cecah kicap...Nang layan lalu2...Fuh..bez eh...Makan gik ngan r0jak kangk0ng...ad0h...Aku nng sik pt mengata apa2 gik...Tebal jak asa nyawa...Terbukak besar jak m0ngan ku nak makan...Ad0i2..Lawak eh....Apa2 pun..K0ntr0l makan anda supaya tidak 0versiti...Hahaha...Bet0l ejaan ku ya ka...hahahhaha...Ikuti nasihat penaja untuk masa depan hdp yang selesa...hahahhah..

0 Budak Hitam: