Friday, December 24, 2010

Kamilah Bintang

Haha..Aku memang suka layan pertandingan2 nyanyian t0k...Dek2 gik mun miak kecik belagu..Nang bez la..Kecik2 dh terer...Kadang2, kalah 0wank tua belagu...Huhu..Aku tek sik sempat m0k ngga pukul 5.30 pm tek...S0, ku tangga pukul 9.00pm siaran ulangan...Nasib la lambat tauk result...Tp bez...Aku jangka FAIZAL or DAYANG menang...Rupa2nya, WANI...but n0t bad...nya pun bez...Maintan setiap mggu...Sapa2 yang sik da ngga, juh aku kenalkan FINALIS Kamilah Bintang...

Dari Kiri : Farhan, Aiman, Faizal, Wani, Dayang dan Qistina

Mun peserta peberet laki..Aku minat ngn Faizal..S0ra nya...Fuh gempaq...Aku nng suka...Owank dewasa pun kalah ngn nya...Mun p0mpuan ku minat ngn Dayang..S0ra dayang nng bez...Serak2 basah...Nang leyh tahan la cdak...Kalah or menang ya nng adat...Tapi wani nng perfect juak...Patut juak menang...Huhu..Apa2 p0n, aku d0akan cdak nya t0k berjaya n bakat sik sia2...Huhu..Amin..

0 Budak Hitam: