Sunday, December 26, 2010

Diri Ini Dan Cinta Di Hati

Kenapa mesti CINTA...Bila bercakap jak pasal CINTA t0k...Seluruh badan ku rasa lemah..Rasa sik bermaya..Aku mula mengenali erti CINTA sebenar t0k time ku upper 6..Time ya aku sik pernah terpk untuk jat0h cinta..Sik sangka aku jat0h CINTA time ya...Haha..Lawak sungguh..Aku langsung sik pk 0wank sekeliling aku...Even, brapa kali aku di kecewakan...Namun aku setia ngn s0wank jak...Kenak 0wh...Aku pun sik tauk...Aku susah m0k carik 0wank lain..or terimak 0wank lain..Walaupun aku cuba..Namun hati ku..Ngn nya s0wank jak...Nang dengan nya s0wank...Selama 3 thn lebih ku bersama nya..Tp aku slalu di temani dengan kekecewaan...

Pernah satu ketika...Aku cuba mengenali sese0wank yg baru...Namun hati aku langsung tidak mampu berpaling..Aku lebih sayang ngn insan ya..Namun aku pilih untuk ditemani dengan kekecewaan...Kerana aku terlalu mencintai nya...Sampai lah satu saat yg sukar dan tak b0leyh d maafkan...Aheynya, kmi berpisah...Hahaha...Sik sangka...

Pada 14 Februari 2008 berakhirnya epis0d cinta kami...Namun Aku langsung tidak dapat melupakan nya...Sehingga aku mati akal...Jiwa ku k0song...Nya d swk, Aku pun d semenanjung time ya...Aku sik mampu m0k settle berdepan dengan nya...Aku rasa, Kosong..Terlalu kosong...Sampei ku sakit...Ah gila penangan CINTA t0k..Aku pun sik sangka...Aku start macam hilang selera makan...Demam dan menangis mcm 0wank kematian suami...Hahaha..Dasyat sungguh..Kejadian ya m0lah ku serik m0k bercinta lagi...Jerak gilak2 asa ku...Ku rasa, laki smua sama...Ku rasa, smua 0wank sik pat d percayak..Sedeyh na juak ku time ya...Sik sangka aku..Time ya ku rasa sungguh bod0h...BODOH kerana mencintai 0wank yg sik pernah menghargai aku...

Lamak bebenar aku single...Lamak ka..Tp sekejap juak eh...Namun hati ku sentiasa becelaru...Kecewa sentiasa ada...Susah m0k percayak laki...Juz pk, camnie rasa 0wank laki mun aku mainkan perasaan cdak..Aku nng sik dpt p0lah cam ya...Setiap kali aku cuba m0k main perasaan 0wank...Aku terpk...Sapa aku untuk melukai hati 0wank yang sik bersalah...Bet0l sik..Sampei saat, insan terakhey yg aku c0ba..

Pada 11.06.2008...Aku kapel ngn insan istemewa t0k...Niat awal, saja jak terimak n m0k men2 jak...Semakin hari...Semakin mengenali...Semakin hari semakin c0ba mencintai...Semakin hari nya membuatkan aku melupakan insan yang pernah mengecewakan aku..Semakin hari..Aku yakin..Aku JATOH CINTA ngn nya..0h tidak..Namun perasaan takut d kecewakan still ada...Hari berganti hari...Aku yakin...Aku dh lupakan perasaan takut aku...Namun perbuatan ku sering kali menunjukan aku masih lagi merasa kecewa dan takut...Dan beranggapan LELAKI semua sama...Namun...Alhamdulillah...Tidak ku sangka..Sampai ke hari ini...Aku masih bertahan..Dan aku bahagia bila dapat bersama nya..Even mek 2 ja0h beribu batu...sikda la ja0h nie..Masih leyh jumpa juak tiap bulan...Hehehe...

Aku m0k nya tauk...Aku m0k nya rasa..Aku sayang nya gilak2..Aku sik tauk apa jadi mun ku kehilangan nya...Aku m0k nya s0wank jak...Nya jak ada lam hati aku...Mun b0leyh, aku m0k sentiasa bersama nya...Harapan ku terlalu tinggi..Namun aku insan biasa yang mampu berharap...Aku sentiasa berd0a, hubungan mek 2 berakhir di jinjang pelamin...Ya harapan ku pada taun tuk..Sem0ga ALLAH merestui hubungan mek 2...Sem0ga kmk 2 sentiasa di lindungi...AMIN...

0 Budak Hitam: