Thursday, December 16, 2010

Cheese Tart VS Chocolate Tart

Ish...Terasa m0k makan cheese tart jak...Hehehe...Dekat cb0 t0k l0m ada gik 0wank m0lah cheese tart...Erm..Sedap eh, mun dapat makan cheese tart...Huhuhu..Ka saya m0k jadi penjual cheese tart d cb0 t0k..Erm, insya ALLAH mun da rezeki Allah merik...saya m0k la jual n p0lah cheese tart n chocolate tart...Erm... Nyaman sik nyaman ya belakang kira la...Antara cheese tart ngn chocolate tart...Ni nyaman...Mesti duak2 nyaman 0wh...Ish..Dh sik da resepi t0k..Reka dimpun...Bez juak..Saya mbak mak cik saya p0lah...Mun success perc0baan mek 2...Saya m0k p0mot la ngn 0wank2 d cb0 t0k...saya ada m0lah cheese tart...ahahhaa...ngegeh l0k saya...tp mun saya p0lah lak...Gerenti 0wank belalak m0k makan nya...Hahaha...Perasan nya saya...Tp testing k 0wank umah l0k la...Baruk la terbaik...:p Saya ada ngga sese0wank pun page...Ya rabbi nyaman eh cheese tart nya...Saya pernah makan...Dan saya sentiasa rasa m0k makan...Tp saya pernah juak makan Chocolate tart...tp jarang la dpt makan choc0late tart...susah m0k carik 0wank lah nya...ermmm...

Tggu saya ada masa saya m0lah nya...Sbb ari Sabtu ini saya ke miri lagi...Ada majlis nikah Kazen mummy sya...S0, Aku m0k carik ari yang sesuai m0lah nya...Hehehe....Ni tauk nak...dpt cari rezeki lebih lak...Hehe...0wank kan suka makan benda yang berunsur cheese n chocolate t0k...H0pe, berkat d0a dari g0longan yang memberik galakan insya ALLAH saya b0leh berjaya...cbb aku p0n dalam mengejar angan2...sem0ga jadi kenyataan...Amin....

0 Budak Hitam: