Tuesday, May 25, 2010

Test Suara Tengah Malam

Aku test suara ku t0wk tengah malam. Ternyata, aku nng sik b0leyh belagu after pukul 10 mlm. Suara aku pasti pecah. Mun sik pecah suara aku akan serak & part2 tggi mesti sik sampei. Lawak na juak. Sakit eh geruk ku. Tp ya lah tek. Lawak. Sapa s0wh rengat belagu. Bez apa. Huhu. Bah dengar la lagu ISABELLA anak PAK DOLLAH. B0wh tetak k. Klak ku rec0rd s0ra ku benar time siang k. Bezakan. Tp s0ra ku sikda niru s0ra 0wank. Kan Bebehkan. Haha. Owank paling suka dengar ku blagu. Of coz la famili ku n bebeh ku. Haha.
video

Dengar jk sia. Sikda mic. Juz lagu camya jak. Jangan banyak komplen. Lawak nng lawak la. B0wh tetak. Aku dh semput dh time ya. Tekak p0wn dh sakit. Haha. Lawak eh. Ku s0wank jk leh tetak. Tak 0wank jangan. :P Sekian terima kasih.

0 Budak Hitam: