Thursday, May 20, 2010

Ada Apa Hal Hari Ini.

Arit0wk nang lawak. Kejadian yang lucu yang lawak yang gila. Sapa2 yang terasa, maap la. Haha. tp nng lawak la 0i. Isu d FB ku. Heran ku. Apa kenak nak terasa. K0 camya ka. Duhal. Ada aku kesah. Ari ya juak aku tus p0lah FB baruk. Bukan tegal ku takut ngan tomahan2. Cbb aku MALU. Aku sik m0wk d c0p OWANK GILA, OWANK MEROYAN & OWANK SIK BETOWL cam kau. Aku juak h0rmat ngan bapak 2 mak ku. Aku pun dh lelah kenak an0k bapak 2 mak ku. Sik perlu nak tegur dalam FB, menunjukan bapak 2 mak ku manaz ngan aku. Cukup lah teg0r face 2 face. Sik b0wh nges0 bgs. Haha. Gelik aku.

2 Budak Hitam:

AmirFX said...

Mbak ctok kmk paluk buritnya ngn rotan sembab racun ular tok.. SAk buritnya sembap smp seminggu.. yerdehhh.. Nway, be cool jak.. Sidaknya mungkin sik tauk apa nak padah... Lupak yg sidak pun mulut lom ada insurans keta.. ehh.. Pa kenak mengenak ooo..?! haha...

non0t[shins3n] said...

AmirFX :
Yalah..
Owank kedak ya nng patut sikda lam dunia t0wk..
Tp mun sikda 0wank kedak ya...
sik mcm2 la ragam lam dunia t0wk...
tp 0wank kedak ya...
nng patut juak ba di musnahkan dengan spray ubat nyam0k...
haha...
kmk m0wk tuka link l0wk...huhu