Tuesday, May 5, 2009

Ketahuilah Kawan-Kawan Semua

Wahai Kawan2 sekelian yang sudi mmbaca entri dari kmk t0wk. Sila lah baca. Mun sik sudi, sudi2 kan k. Hehe. Ambik mud l0wk. Tarit nafas dalam2 serta panjang2. T0wk la muka asa cute m0wk m0lah entri t0wk tek. Bet sik malu. Apa ndak d pk. Asa kacak jak, bak kata kak mala. Hehe. Nang kacak p0wn. Kacak dari itak. Haha.

2.05 & 4.05 yang lepas, merupakan bufday my fwen. Nana & Wanna. Lamak sik jumpa cdak nya. Windu so so much. Apa2 p0wn Hepi Bufday k tak 2.

to NANA:
Na, ku sik da hadiah kei bewik ngan k0. Ku p0wn jarang temu k0. C0e if b4 t0wk, k0 asa aku sik da wish hepi bufday ngan k0. Bukan ku sik igt. Tp ku sik da kedit. Mun 0wank madah ya alasan biasa di dengar, sik bagi aku. Cbb aku sik pernah lupak bufday kawan2 aku. Even kawan2 aku lupak ngan aku. K0 tauk pangei ku cam nie nak. Sepanjang ku kenal k0, sik pernah ku sik wish hepi bufday ngan k0. Mun sik kinek lambat ku wish. tp l0m pernah gik aku sik wish hepi bufday ngan k0. Kadang2 aku pakei n0 0wank len ba wish hepi bufday. Ya p0wn mun ada ehsan dari sapa2. Ku asa kejut wak la riya, bila ku wish hepi bufday ngan k0 b0leyh gik k0 madah cam nie aku tauk bufday k0. Astaga2. 0f c0z aku tauk ba. Kau kawan aku. Apa2 p0wn. Aku d0akan k0 m0ga panjang um0r di murahkan rezeki & lakas2 kawen. Sik gus tunang lamak gilak ba. Hehe. Take k.

to WANNA:
Wanna ialah my darling & my usu. Geng skal0r barisan teratas. Ku cayang k0. Hehe. Windu ku ngan k0 na. Hepi bufday cyunk ku. M0ga k0 panjang um0 di murahkan rezeki & lakas kawen ngan ait. Sik bagus gewek lamak ilak. 5 taun dh 0it. berikat gik tak 2 ya. hehe. B0wh tunggu lamak2. Abis blaja nikah tus. K0 ya blaja mena2 b0wh men2. Abis blaja dapat jadi DJ. Ceh apa ka kenak mengenak ngan DJ ka. Tp k0 nang layak la. Apa2 p0wn. Hepi bufday 2 u, hepi bufday 2 u, hepi bufday 2 wanna. Hepi bufday 2 u. Hepi hepi hepi bufday. C0e lah na. Ku sik da hadiah. Salam pel0wk ci0m jak pat ku merik. Sem0ga k0 kawen d0l0k dari aku. Amin.

T0wk jak la kesah nya tek. Sik da papa wak eh. Saja jak kasi gempaQ. Hehe. Apa macam. GempaQ sik. Sik 0wh. Tp ada wak gempaQ nya nak. Padah mena. Sik bet bulak. D0sa. Hehe. Baik Punya GempaQ. Muahhhxxxx

2 Budak Hitam:

Sharon Rodriguez Charles @ Xang said...

lalalaa. tia paam saya bah. hehe^^ suma entry ko dear, sy langsung tia dapat baca ni. ngee^^ ajar sy bhsa srwk laa.

non0t[shins3n] said...

tia paam ka beb.
senang ajak ba.
ndak susah...
sama ajak ngn bhsa sabah bah...
mau blaja ka.