Sunday, February 8, 2009

Windu Ngan Cdak

aAhakz. Windu bangat mek ngan sidak tOwk. Lamak sik jumpa daknya. Time ah KL lOwk mek Owank slalu hangOut sama. Tahan daknya layan Olah mek. Dh cam2 jak prangei. Nek tOwk cam lOst kOntek jak mek Owank. Biasalah. Mek tOwk jaOh ba. Nak jumpa pOwn susah. Paksa nyeberang LAUT CINA SELATAN bOwk pat temu.

Mpuan nOk kei tudung puteh tOwk Syara nama nya. Mek 2 sama Hostel dari sem 1. Cney2 mek 2 mesti sama. Bez wak kawan ngannya. Walaupun pangei nya tOwk ada lOi kit. Masa titOnnya sik leh d kacO. Yalah mek madah ada lOi kit pangei nya. Ahahahhaha. Maka nyuOh Owank ngerak nya titOn, kak ya Owank gik di angin nya. ahahahha. p malas nak lalek. Duli apa. Nya tOwk dh takut makan ubat. Apa di takut pOwn sik tauk. Hobi mek 2 sama aih. Suka karOke. mek 2 jak leh tahan pey 30 lagu. Sak kuar dari bilit karOke sik da sOra.....

Nya tOwk aQis nama nya. Nya tOwk kuat ngada2. Mek 2 sama hostel time sem 1. Sama ngan Syara skalik la. Lawak nng lawak. p kadang2 sik tahan wak ngan Olah nya. Geram ba. p mek tetap sayang ngan nya. Cute sik muka nya. Cute Owh. Muka nya cam jehan miskin aih. Bila nya bukak tudOng lah. Nya tOwk sik pandei nak b'style ilak. Asal kuar ngan mek Owank hangOut mesti nya kei Jubah sluar. adOi yay. Nya tOwk mOk nak karOke. p malu ngeluar sOra. d paksa2 mek Owank. Ujong2 alu begagan gk nya. Ya lah malas nak ngulu. HEHEhhehe.....

Atien si ikan patin. Erm. Muka nya tOwk banyak Owank madah cam muka Syara. Bg mek sik dalah. Nya tOwk rapat ngan mek time sem 3. Nya sllu wak ekOt mek 2 Syara hangOut. Nek tOwk dh upa cam kejutan budaya jak. ahahahaha. Dari betudOng tus sik btudOng. p sik pandei nak style betOwl2. Nya tOwk banyak bikin masalah. p bez wak la kawan ngan nya. Sik di nafikan. Tp cengal. papa pOwn mek sayang wak ngan nya walaupun ada sedikit bencik. Bencik ka. Sik da lah. Huhuhuhu.....

Ali si Ali Setan. Aku kenal nya tOwk dh lamak. Sama cbO. Ada sOt2 kit Olah. Nya tOk kOntot la. p gewek nya. waduh. leh tahan smua. Nya tOwk sik tauk nak madah cam nie. Nak crita sal diwik nya. Susah. Bukan maksud nya susah di fahami. tp tak Owank pun pandei nggalah. Cewah. Nya nng bez. Antu Jeraya. Dari nya tOwk la mek kenal ngan nemiak debah tOwk.....

Fit. Lelaki macho. MachO ka. Ish. Biasa jak. p cute la. Nya bait. Caring. Pendiam tapi talkative wak. Nya suka nyakat mek. Kmk pun suka nguyat2 nya . Paling bez bila mek ngenak nya ngan Syara. Nang malu nya bila di uyat. p dah lamak mek Owank kenal. Olah nya. Huh pama wak. Mulut lazer u. Papa pOwn nya nng sOt. Windu mOk nguyat2 nya.....

Mpuan nOk tengah2 ya E'ah. Nya tOwk sama kos ngan mek mula2. Kak ya mek 2 berpecah tuka kOs. Mek 2 nng rapat dari sem 1. p nya start sem3 hangOut ngan mek 2 Syara. Nya sllu wak kuar. p ngan gewek nya lah. WindOk wak bejalan ngan mpuan ya. Mulut dh ceredit. Sukati jak nganOk Owank ah jeraya. Nya pOwn sama dak mek 2 Syara. Gila karOke. Hari2 jak rasa mau karOke. Mun xdpt karOke. Mek Owank kaOng2 lam bilit. Sot2 jak Olah.....

Ah windu na wak ngan tak Owank cmua. Ingin asa mOk temu2 cam dOlowk. HangOut sama2. Papa pOwn misal mek tuwun KL mek carik tak Owank k. Luv u all ma fwen. Muahahahhaha

3 Budak Hitam:

pUmpkiN guRL said...

wah, wndu ble tgk sume pix nie. xleh bla pix kte ngn fit. hate2. hehe.

»][«n¤nØt_§ka|Ørz»][« said...

hehehe...
windulah cgt kan.
ahahahaha....
:>

arjuna.arts.com said...

ayooo nort!...sedey nyer lagu page blog towk!

huargaahhha...anyway..tq coz follow my blog...

:)